הסדרת מעמד משתמט או עריק

במידה ואתם או קרוביכם שוהים בארץ או בחו"ל ועונים להגדרה משתמטים או עריקים, עליכם לדעת כי ניתן להסדיר מעמד זה, ובכך להשתחרר מההגדרה הכובלת הזו. זאת באמצעות עורך דין מנוסה הבקי ברזי המשפט הצהלי, שיסדיר את מעמדכם מול הגורמים המתאימים בצה"ל.

מעמד משתמט או עריק- מה זה אומר?

עבירות העדר מן השירות הצבאי- בין אם מדובר בהשתמטות ובין אם מדובר בעריקות- הינן בגדר עבירות חמורות. אם לא טפלתם נכון בעבירות אלה, תוכלו למצוא את עצמכם עד מהרה בהליך של מעצר העשוי להגיע לשלוש שנים. בניגוד לטעות הרווחת אצל מועמדים רבים לשירות הצבאי, אי ההתייצבות בצו הראשון הופכת אותם למשתמטי גיוס. באם הם לא בצעו הסדרת מעמד, ההגדרה משתמטים או עריקים עלולה לגרור עד מהרה למעצרם על ידי מצ"ח או משטרת ישראל.

הסדרת מעמד משתמט או עריק – למה זה חשוב?

במידה ואכן מתבצע המעצר על השתמטות או עריקות הוא אינו נעים, ועלול לשבש לכם את מהלך חייכם התקין כבעלי משפחות או מנהלי קריירה. הדבר הופך להיות משמעותי עוד יותר, כאשר הנכם שוהים בחו"ל, אך נמנעים מלהגיע לארץ מחשש שבביקורת הגבולות תזוהו כמשתמטים או עריקים. חשוב להבין, אם נתפשתם במעמד כזה, הדבר עלול להוביל למעצר עם הליכים ארוכים שאינם פשוטים. לעומת זאת, במידה ותדאגו להסדרת מעמדכם מול הרשויות, קודם שהמצב מוביל למעצר- תוכלו למזער את הנזקים, ולפתור את הבעיה.

הסדרת מעמד- איך עושים זאת?

בכדי להסדיר את ההשתמטות או העריקות מול הרשויות בצבא מבעוד מועד, עליכם לפנות לעורך דין מנוסה, המכיר את המערכת הצבאית על בוריה.  בעזרת משרד עורך דין פליקס פרטוק תוכלו להימנע מעצירה שלכם כמשתמטים או עריקים בביקורת גבולות, על אף שאכן תעמדו לדין ואת המשך הייצוג והטיפול המקצועי תוכלו לקבל תחת הגדרת הייצוג. עורך דין פליקס פרטוק מטפל גם בטעויות רישום שעלולות ליפול ולסווג אתכם בטעות כנעדרים מהשירות הצבאי.

נשמח לתת לכם יעוץ מקצועי: 050-578-6480 •08-660-3221

יצירת קשר

לייעוץ ומידע חייגו:
050-578-6480 •08-660-3221
או מלאו פרטים:

*המידע המובא באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו בגדר יעוץ משפטי. המידע אינו מהווה אסמכתא משפטית ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי מתאים והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.

Call Now Button דילוג לתוכן