עבירות סמים בצבא

מסובכים בעבירות סמים? נחשדתם על שימוש אחזקה או סחר בסמים? פנו במהירות לעורך דין פליקס פרטוק המומחה בעבירות סמים, שיוכל לייצג אתכם בצורה הולמת. במאמר שלפניכם תוכלו להבין מעט על מצבכם, וכיצד כל זה קשור לעורך דין פליקס פרטוק.

מהם עבירות סמים?

עבירות סמים הם שם כולל לסוגים רבים של עבירות הקשורות בסמים: שימוש בסמים לצריכה עצמית, ייצור ויבוא של סמים, אספקה ואחזקה של סמים. בקטגוריה האחרונה נמצאות גם העבירות: סחר בסמים והדחת קטינים לשימוש בסמים, הנחשבות לחמורות יותר. עבירות סמים נחשבות לעבירות נפוצות, ומבוצעות לרוב על ידי אנשים נורמטיביים לחלוטין, ללא עבר פלילי כלשהו. עבירות אלה נפוצות בעיקר בשל צריכת סמים קלים לשימוש עצמי. יחד עם זאת, חשוב להבין כי בחוק אין הבחנה בין סמים קשים לקלים, וכל עוד שסוג הסם הוא ברשימת הסמים המסוכנים, אין בו כדי להביא להקלה בעונש. מסיבה זו, במידה ונחשדתם על עבירות סמים, יש להתייעצות עם עורך דין פלילי המתמחה בעבירות סמים חשיבות עליונה.

מה מביא להקלה בעונש?

בתחום של עבירות סמים, ישנם שני גורמים עיקריים המשפיעים על רמת הענישה: האחד הוא היקף העבירה, הכולל את כמות הסמים, ואת אופי השימוש- לצורך אישי או לצרכי מסחר. החוק מבחין בהיקף העבירה ויחמיר ביותר במידה והעבירה נעשתה לצרכי מסחר. כך, למשל, ניתן לראות כי בגין עבירות סמים בהיקף מסחרי, המבצעים עשויים להיות בכלא עד לעשרים שנים, לעומת עבירות סמים לשימוש אישי שעונשן יכול להגיע עד לשלוש שנים. גורם נוסף המשפיע על רמת הענישה בעבירות סמים הוא עברו הפלילי של הנאשם ומקומו בחברה. ההתייחסות של החוק לנאשם עם עבר פלילי נקי, שחייו מתנהלים בצורה נורמאלית, תוך תרומה לקהילה, תהיה שונה מעבריין סדרתי. את העובדות לגבי היקף העבירה ועברו של הנאשם, יש להציג פני כל הגורמים המעורבים בתהליך: חוקר המשטרה, קצין החקירות, התובע והשופט.

עבירות סמים?

בעבירות סמים, הנחשבות לחמורות, נוקטות רשויות החוק בכל האמצעים להרתעה וענישה. מסיבה זו, רצוי שתפנו כבר בשלבים המוקדמים לעורך דין מומחה לקבלת ייעוץ משפטי וליווי צמוד, שיעניק לכם ליווי מקצועי לאורך כל התהליך.  מאחורי משרד עורך דין פליקס פרטוקעומד ניסיון עשיר בטיפול בעבירות סמים, שהובילו להקלות בעונש או לאי הרשעה, לשחרור ממאסר, ולמניעת כתב אישום נגדי.

נשמח לתת לכם יעוץ מקצועי: 050-578-6480 •08-660-3221

יצירת קשר

לייעוץ ומידע חייגו:
050-578-6480 •08-660-3221
או מלאו פרטים:

*המידע המובא באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו בגדר יעוץ משפטי. המידע אינו מהווה אסמכתא משפטית ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי מתאים והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.

Call Now Button דילוג לתוכן